سیاست مرجوعی و عودت

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های ما بوده است. در این راستا می‏‌کوشیم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مشکلاتی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

اگر کالای خریداری شده ایراد داشته باشد

  • اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا ۷ روز پس از دریافت کالا به کارشناسان ما اطلاع داده شود.
  • لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان ۷ روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات سایت مغایرت داشته باشد.

  • وجود مغایرت، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به کارشناسان ما اطلاع داده شود.
  • اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد.

  • آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا به کارشناسان ما اطلاع داده شود.

اگر مشتری از خرید خود منصرف شده باشد

  • اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر با ما تماس گرفته و موضوع را اطلاع دهید.
  • اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا ۷ روز‏، باید انصراف خود را به ما اعلام کند.
  • در صورت انصراف از خرید، هزینه ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.

کالا را چگونه ارسال کنید

  • لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان ما تماس بگیرید.
  • از ارسال کالا بدون هماهنگی با کارشناسان ما خودداری کنید.
  • محصول باید به خوبی در کارتن بسته بندی شود تا در حین ارسال آسیب نبیند.

هزینه ارسال چگونه حساب می شود؟

  • در صورتی که ایرادی مورد اساره مشتری توسط کارشناسان ما تایید شود، هزینه ارسال محصول بر عهده ما خواهد بود.
  • در صورت انصراف از خرید و یا عدم وجود ایراد هزینه پستی بر عهده مشتری خواهد بود.

پس از رسیدن و دریافت کالا، فرایند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟

  • کارشناسانان ما ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب‌دیدگی توسط کارشناسان ما تایید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری می‌تواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند.
  • اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و ما در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا -درج شده در فاکتور- به مشتری را می‌پذیرد.
  • پس از دریافت و پذیرش کالا توسط کارشناسان ما، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، به طور میانگین ۴۸ ساعت کاری زمان خواهد برد.
  • از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا ۴۸ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
  • ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش ما است.

درخواست خود را چه طور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟

  • با ما تماس بگیرید.
  • ۰۲۱۶۶۵۶۲۴۴۷
  • 09303311612
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم