خدمات

[vc_row][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”10587″ img_size=”full” alignment=”center”][vc_custom_heading text=”3. تامین و خدمات مواد اولیه تولید عطر و ادکلن” font_container=”tag:h4|font_size:15|text_align:center|color:%23000000″ google_fonts=”font_family:Raleway%3A100%2C200%2C300%2Cregular%2C500%2C600%2C700%2C800%2C900|font_style:300%20light%20regular%3A300%3Anormal” css=”.vc_custom_1615794032801{margin-bottom: 20px !important;}”][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”10589″ img_size=”full” alignment=”center”][vc_custom_heading text=”2. آموزش” font_container=”tag:h4|font_size:15|text_align:center|color:%23000000″ google_fonts=”font_family:Raleway%3A100%2C200%2C300%2Cregular%2C500%2C600%2C700%2C800%2C900|font_style:300%20light%20regular%3A300%3Anormal” css=”.vc_custom_1615794043818{margin-bottom: 20px !important;}”][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”10396″ img_size=”full” alignment=”center”][vc_custom_heading text=”1. خدمات مشاوره تولید و راه اندازی و خط تولید صنعت عطر و ادکلن” font_container=”tag:h4|font_size:15|text_align:center|color:%23000000″ google_fonts=”font_family:Raleway%3A100%2C200%2C300%2Cregular%2C500%2C600%2C700%2C800%2C900|font_style:300%20light%20regular%3A300%3Anormal” css=”.vc_custom_1615794059200{margin-bottom: 20px !important;}”][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1525404328035{margin-right: 0px !important;margin-left: 0px !important;padding-top: 90px !important;padding-right: 0px !important;padding-bottom: 90px !important;padding-left: 0px !important;background: #2d313c url(http://127.0.0.1/wp/devita/wp-content/uploads/2018/04/service1-img1.jpg?id=9153) !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}”][vc_column][vc_custom_heading text=”دانش علمی و سرمایه های نامشهود شرکت” font_container=”tag:h3|font_size:22|text_align:center|color:%23eaae20″ google_fonts=”font_family:Raleway%3A100%2C200%2C300%2Cregular%2C500%2C600%2C700%2C800%2C900|font_style:300%20light%20regular%3A300%3Anormal” css=”.vc_custom_1615794814090{margin-bottom: 20px !important;}”][vc_column_text]

در ادامه مهمترین محورهای دانشی و سرمایه های نامشهود شری که موجبات استمرار و بقای فعالیت های این بنگاه بوده است را ملاحظه می کنید.

[/vc_column_text][vc_row_inner css=”.vc_custom_1452150066304{margin-top: 70px !important;margin-bottom: 50px !important;}”][vc_column_inner width=”1/4″][vc_icon type=”openiconic” icon_openiconic=”vc-oi vc-oi-chart-bar” color=”custom” custom_color=”#d3a009″ el_class=”pull-left”][vc_custom_heading text=”آموزش؛ سرمایه سازمانی شری” font_container=”tag:h3|font_size:20|text_align:right|color:%23eaae20″ google_fonts=”font_family:Raleway%3A100%2C200%2C300%2Cregular%2C500%2C600%2C700%2C800%2C900|font_style:700%20bold%20regular%3A700%3Anormal”][vc_column_text]

با عنایت به این باور که آموزش رکن اصلی گسترش و توسعه بنگاه می باشد، لذا این شرکت به منظور ارتقاء مهارت‌ها، توانمندی‌ها و شایستگی‌ علمی و فنی کارکنان خود و سایر علاقه مندان، «خط مشی آموزشی» خود را تدوین نموده و برنامه ریزی اجرایی برای راه اندازی مرکز آموزشی با عنوان «مدرسه عطر شری» را آغاز کرده است.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/4″][vc_icon type=”openiconic” icon_openiconic=”vc-oi vc-oi-umbrella” color=”custom” custom_color=”#d3a009″ el_class=”pull-left”][vc_custom_heading text=”داشتن آرمان، چشم انداز و برنامه راه” font_container=”tag:h3|font_size:20|text_align:right|color:%23eaae20″ google_fonts=”font_family:Raleway%3A100%2C200%2C300%2Cregular%2C500%2C600%2C700%2C800%2C900|font_style:700%20bold%20regular%3A700%3Anormal”][vc_column_text]

هیچ یک از دارایی‌های نامشهود بنگاه کسب و کار به‌ تنهایی ارزشی ندارند. ارزش این دارایی‌ها زمانی پایدار خواهد بود تا همراه با برنامه و راهبرد برای سازمان باشد. سازمان کار شری آرمانِ بومی سازی هنر-صنعت عطر و رایحه را در سطح کشور دارد و برای افزایش و پایداری موقعیت خود در بازار چشم انداز و خط سیر حرکتی ترسیم نموده است.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/4″][vc_icon type=”openiconic” icon_openiconic=”vc-oi vc-oi-user” color=”custom” custom_color=”#d3a009″ el_class=”pull-left”][vc_custom_heading text=”جذب و بکارگیری گسترده نیروهای متخصص” font_container=”tag:h3|font_size:20|text_align:right|color:%23eaae20″ google_fonts=”font_family:Raleway%3A100%2C200%2C300%2Cregular%2C500%2C600%2C700%2C800%2C900|font_style:700%20bold%20regular%3A700%3Anormal”][vc_column_text]

تولید کنندگان، باید در راستا و متناسب با حجم فعالیت خود از تعداد مناسب نیروهای فنی و با تجربه برخوردار باشند. این نیروها، چه در بخش های مدیریتی و ستادی و چه در بخش های عملیاتی (تحقیق و پژوهش، بازاریابی و توسعه بازار، نوآوری و ابتکارات و غیره) باید از زمینه فنی و تخصصی مناسب برخوردار باشند.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/4″][vc_icon type=”openiconic” icon_openiconic=”vc-oi vc-oi-cog” color=”custom” custom_color=”#d3a009″ el_class=”pull-left”][vc_custom_heading text=”تولید دانش فنی و انتشار آن” font_container=”tag:h3|font_size:20|text_align:right|color:%23eaae20″ google_fonts=”font_family:Raleway%3A100%2C200%2C300%2Cregular%2C500%2C600%2C700%2C800%2C900|font_style:700%20bold%20regular%3A700%3Anormal”][vc_column_text]

هر بنگاه کسب و کاری باید ساز و کار و برنامه های لازم برای جذب، بکارگیری و توسعه دانش فنی مرتبط با فعالیت خود را داشته باشند. برخورد علمی شری با هنر- صنعت عطر و رایحه موجب شده است تا شری یکی از مجموعه های صاحب نام و معتبر در صنف و حرفه خود به حساب آید.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/4″][vc_single_image image=”10484″ alignment=”center”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/4″][vc_icon type=”openiconic” icon_openiconic=”vc-oi vc-oi-equalizer” color=”custom” custom_color=”#d3a009″ el_class=”pull-left”][vc_custom_heading text=”ثبت اختراعات و ابتکارات” font_container=”tag:h3|font_size:20|text_align:right|color:%23eaae20″ google_fonts=”font_family:Raleway%3A100%2C200%2C300%2Cregular%2C500%2C600%2C700%2C800%2C900|font_style:700%20bold%20regular%3A700%3Anormal”][vc_column_text]

اقدامات یک بنگاه در دستیابی به نوآوری در تولید و یا یک اختراع برخاسته از ماموریت ها، اهداف و راهبردهای آن مجموعه است. واحدهای تحقیق و توسعه در سطح بنگاه کسب و کار، هسته های اولیه فعالیت های تحقیقاتی و نوآوری را تشکیل می‌دهند.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/4″][vc_icon type=”openiconic” icon_openiconic=”vc-oi vc-oi-headphones” color=”custom” custom_color=”#d3a009″ el_class=”pull-left”][vc_custom_heading text=”مشتری مداری” font_container=”tag:h3|font_size:20|text_align:right|color:%23eaae20″ google_fonts=”font_family:Raleway%3A100%2C200%2C300%2Cregular%2C500%2C600%2C700%2C800%2C900|font_style:700%20bold%20regular%3A700%3Anormal”][vc_column_text]

مشتری از مهمترین دارایی‌ها و سرمایه های هر بنگاه کسب و کاری به حساب می‌آید. با عنایت به برنامه‌ها و راهبردهای شری در بخش «مشتری و بازارهای هدف»، مشتری مداری به عنوان یکی از مهمترین ارزش های شرکت سرلوحه همه امور قرار گرفته است. شنیدن نظرات، کشف سلایق مشتریان، پیشنهادات و انتقادات مشتریان، غیر از اینکه نیاز به سعه صدر و فرهنگ سازمانی مرتبط دارد، نیازمند ابزار و امکانات هم می‌باشد.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/4″][vc_icon type=”typicons” icon_typicons=”typcn typcn-feather” color=”custom” custom_color=”#d3a009″ el_class=”pull-left”][vc_custom_heading text=”تدوین دانش فنی” font_container=”tag:h3|font_size:20|text_align:right|color:%23eaae20″ google_fonts=”font_family:Raleway%3A100%2C200%2C300%2Cregular%2C500%2C600%2C700%2C800%2C900|font_style:700%20bold%20regular%3A700%3Anormal”][vc_column_text]

پس از انجام مراحل تحقیق پروژه ای صنعتی، فازهای اجرایی پروژه آغاز می شود  و علی الاصول ماهیت تحقیق با ماهیت اجرا متفاوت است. لذا لازم است تا پس از انجام مراحل برنامه ریزی و تحقیق، مراحل مستند سازی و تدوین دانش فنی محقق شود.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row el_class=”full-width” css=”.vc_custom_1452151114132{margin-bottom: 0px !important;}”][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”10405″ img_size=”full” alignment=”center” css=”.vc_custom_1590598012235{margin-bottom: 0px !important;}”][/vc_column][vc_column width=”1/2″ css=”.vc_custom_1452151164779{margin-right: 0px !important;margin-left: 0px !important;padding-top: 180px !important;padding-right: 80px !important;padding-bottom: 30px !important;padding-left: 80px !important;}”][vc_custom_heading text=”معرفی نمایندگی‌های شری در تهران و شهرستان‌ها” font_container=”tag:h2|font_size:30|text_align:center|color:%23444444″ google_fonts=”font_family:Raleway%3A100%2C200%2C300%2Cregular%2C500%2C600%2C700%2C800%2C900|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal”][vc_column_text css=”.vc_custom_1615726172845{margin-top: 60px !important;margin-bottom: 60px !important;}”]

نمایندگی های بنگاه های کسب و کار به عنوان شرکای تجاری بنگاه به حساب می‌آیند. شریک تجاری به عنوان نماینده فروش و توسعه بازار محصولات و خدمات شرکت نقش مهمی را در پیشبرد اهداف سازمانی شرکت بر عهده دارند.
با عنایت به سابقه موسس شرکت و حضور فعال در بازار عطر و رایحه کشور، شری موفق شده است تا در بسیاری از استان های کشور و برخی کشورهای همسایه نمایندگی های فعالی را سازماندهی کند.
در ادامه جدول معرفی نمایندگی های شری در تهران و سایر استان های کشور و خارج کشور معرفی شده است.

[/vc_column_text][vc_btn title=”ادامه مطلب” style=”outline” color=”black” align=”center” i_align=”right” i_icon_fontawesome=”” add_icon=”true” link=”url:%23||”][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1525404676524{margin-right: 0px !important;margin-bottom: -30px !important;margin-left: 0px !important;padding-top: 70px !important;padding-bottom: 30px !important;background-color: #0aa493 !important;}”][vc_column width=”7/12″][vc_custom_heading text=”مشاهده فروشگاه شری” font_container=”tag:h3|font_size:30|text_align:left|color:%23ffffff” google_fonts=”font_family:Raleway%3A100%2C200%2C300%2Cregular%2C500%2C600%2C700%2C800%2C900|font_style:600%20bold%20regular%3A600%3Anormal”][/vc_column][vc_column width=”5/12″][vc_btn title=”ادامه مطلب” style=”outline” shape=”square” color=”white” align=”center” i_align=”right” i_icon_fontawesome=”” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.shree.ir%2Fshop%2F|||”][/vc_column][/vc_row]