خدمات

شرکت شمیم ریح ایرانیان با خدمات تخصصی متنوع در حوزه عطر ، ادکلن و رایحه در خدمت شماست

  • تأمین مواد اولیه تولید عطر و ادکلن

  • تولید و واردات تخصصی ظروف عطر

  • تولید و واردات درب عطر و ادکلن با انواع متریال

  • تولید هاردباکس و سافت‌باکس عطر و ادکلن

  • خدمات مشاوره صنعت عطر و ادکلن

  • راه اندازی خط تولید عطر و ادکلن

  • فروش ماشین آلات عطرسازی

  • تولید ، واردات و فروش محصولات عطر و ادکلن

  • آموزش عطر سازی

دانش علمی و سرمایه‌های شرکت

در ادامه مهمترین محورهای دانشی و سرمایه‌های نامشهود شری که موجبات استمرار و بقای فعالیت‌های این بنگاه بوده است را ملاحظه می کنید:

آموزش؛ سرمایه سازمانی شری

عنایت به این باور که آموزش رکن اصلی گسترش و توسعه بنگاه می باشد، لذا این شرکت به منظور ارتقاء مهارت‌ها، توانمندی‌ها و شایستگی‌ علمی و فنی کارکنان خود و سایر علاقه مندان، «خط مشی آموزشی» خود را تدوین نموده و برنامه ریزی اجرایی برای راه اندازی مرکز آموزشی با عنوان «مدرسه عطر شری» را آغاز کرده است.

داشتن آرمان، چشم انداز و برنامه راه

هیچ یک از دارایی‌های نامشهود بنگاه کسب و کار به‌ تنهایی ارزشی ندارند. ارزش این دارایی‌ها زمانی پایدار خواهد بود تا همراه با برنامه و راهبرد برای سازمان باشد. سازمان کار شری آرمانِ بومی سازی هنر-صنعت عطر و رایحه را در سطح کشور دارد و برای افزایش و پایداری موقعیت خود در بازار چشم انداز و خط سیر حرکتی ترسیم نموده است.

جذب و بکارگیری گسترده نیروهای متخصص

تولید کنندگان، باید در راستا و متناسب با حجم فعالیت خود از تعداد مناسب نیروهای فنی و با تجربه برخوردار باشند. این نیروها، چه در بخش های مدیریتی و ستادی و چه در بخش های عملیاتی (تحقیق و پژوهش، بازاریابی و توسعه بازار، نوآوری و ابتکارات و غیره) باید از زمینه فنی و تخصصی مناسب برخوردار باشند.

تولید دانش فنی و انتشار آن

هر بنگاه کسب و کاری باید ساز و کار و برنامه های لازم برای جذب، بکارگیری و توسعه دانش فنی مرتبط با فعالیت خود را داشته باشند. برخورد علمی شری با هنر- صنعت عطر و رایحه موجب شده است تا شری یکی از مجموعه های صاحب نام و معتبر در صنف و حرفه خود به حساب آید.

ثبت اختراعات و ابتکارات

اقدامات یک بنگاه در دستیابی به نوآوری در تولید و یا یک اختراع برخاسته از ماموریت ها، اهداف و راهبردهای آن مجموعه است. واحدهای تحقیق و توسعه در سطح بنگاه کسب و کار، هسته های اولیه فعالیت های تحقیقاتی و نوآوری را تشکیل می‌دهند.

مشتری مداری

مشتری از مهمترین دارایی‌ها و سرمایه های هر بنگاه کسب و کاری به حساب می‌آید. با عنایت به برنامه‌ها و راهبردهای شری در بخش «مشتری و بازارهای هدف»، مشتری مداری به عنوان یکی از مهمترین ارزش های شرکت سرلوحه همه امور قرار گرفته است. شنیدن نظرات، کشف سلایق مشتریان، پیشنهادات و انتقادات مشتریان، غیر از اینکه نیاز به سعه صدر و فرهنگ سازمانی مرتبط دارد، نیازمند ابزار و امکانات هم می‌باشد.

تدوین دانش فنی

پس از انجام مراحل تحقیق پروژه ای صنعتی، فازهای اجرایی پروژه آغاز می شود  و علی الاصول ماهیت تحقیق با ماهیت اجرا متفاوت است. لذا لازم است تا پس از انجام مراحل برنامه ریزی و تحقیق، مراحل مستند سازی و تدوین دانش فنی محقق شود.

معرفی نمایندگی‌های شری در تهران و شهرستان‌ها

نمایندگی های بنگاه های کسب و کار به عنوان شرکای تجاری بنگاه به حساب می‌آیند. شریک تجاری به عنوان نماینده فروش و توسعه بازار محصولات و خدمات شرکت نقش مهمی را در پیشبرد اهداف سازمانی شرکت بر عهده دارند.
با عنایت به سابقه موسس شرکت و حضور فعال در بازار عطر و رایحه کشور، شری موفق شده است تا در بسیاری از استان های کشور و برخی کشورهای همسایه نمایندگی های فعالی را سازماندهی کند.
در ادامه جدول معرفی نمایندگی های شری در تهران و سایر استان های کشور و خارج کشور معرفی شده است.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم