تولید عطر و ادکلن

تولید عطر و ادکلن و فروش در بازارهای داخلی و خارجی یکی از کسب و کارهای پرسود چند دهه اخیر بوده و هست. با استفاده از توانمندی مجموعه شری در تامین و راه اندازی صفر تا صد تولید عطر و ادکلن، می‌توانید عطر ویژه با برند خود را طراحی و تولید کنید. شیشه و سایر ملزومات عطر و ادکلن را انتخاب نمایید و بسته بندی مناسب خود را برگزینید و در نهایت عطر و ادکلن خود را با برند اختصاصی خودتان در تعداد مورد نظر تحویل بگیرید.

راه اندازی خط تولید عطر و ادکلن

در صورتی که می‌خواهید وارد تجارت و تولید انواع عطر و ادکلن شوید، پس از مشاوره با کارشناسان ما و تامین اعتبارات و معرفی فضای کارخانه‌ای مناسب، بقیه مسیر را به ما بسپرید تا پس از نیازسنجی در فضای شما اقدام به راه اندازی خط تولید عطر به صورت تمام اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک نماییم.

انواع دستگاه‌های خط تولید عطر و ادکلن

  • سلفون
  • فیریزینگ
  • کریمپینگ
  • کلارینگ
  • پرکن
  • فیلتراسیون
  • پلمپ کن
  • هموژنایزر
  • پمپ استیل یا شاسی پرتابل

حلال یا حامل از حلالهای جدید و پرکار امروزی برای نگهداری مواد معطر مخلوط اتیل الکل بسیار خالص به همراه مقدار کم یا زیاد آب است . میزان آب بر طبق انحلال پذیری روغنهای مورد استفاده تعیین میشود . حلال مذکور بدلیل فراریت بالایی که دارد پخش بویی را که حمل میکند آسان میسازد و ضمن آنکه تاثیر سویی هم بر پوست و همچنین واکنش خاصی با مواد حل شونده ندارد .

اما قبل از هر چیز باید بوی الکل از بین برود که برای اینکار از مواد برطرف کننده بو یا پیش تثبیت کننده استفاده میشود از موادی که چنین کاری را انجام میدهند میتوان به صمغ بنزویین و یا دیگر تثبیت کننده های رزینی اشاره کرد که این مواد به الکل اضافه میشوند و بعد از مدت یک یا دو هفته الکل تقریبا بی بو بدست می آید ، بوی خام طبیعی آن با رزین خنثی میشود

مواد سازنده عطر

هر نوع عطر دست‌كم از سه جزء تشكیل یافته است كه فراریت و وزن ‏مولكولی آنها تا حدی باهم تفاوت دارند.

جزء اول

جزء اول كه تاپ نوت نامیده می شود، فرارترین ماده و مشخصترین بو را در دارا بوده ‏و در تولید عطر كاربرد دارد.‏

جزء دوم

جز دوم كه میدل نوت نامیده می شود، كمتر فرار است و عموما عصاره یك ‏گل (بنفشه ، یاس و غیره) است.‏

جزء سوم

آخرین جزء یا اندنوت، كمترین فراریت را دارد و معمولا یك رزین یا پلیمر مومی ‏است.‏

فروش و راه اندازی خط تولید عطر و ادکلن

جهت خرید و راه اندازی خط تولید عطر و ادکلن با ما در ارتباط باشید.

شمیم ریح ایرانیان با 1 سال گارانتی برای محصولات و 10 سال خدمات پس از فروش انواع تجهیزات تولید عطر و ادکلن در خدمات شماست.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم