مشاوره فرمولاسیون عطر و ادکلن

تاریخچه شری (شمیم ریح ایرانیان)

شرکت شری (شمیم رایحه ایرانیان) در سال 1384 توسط مهندس حسین حسینی با هدف تأمین اسانس و رایحه های آرایشی، بهداشتی و خوراکی تأسیس شد. در سال های اولیه تمرکز شرکت بیشتر بر شناخت هرچه بیشتر سلایق و نیاز قسمت‌های مختلف بازار ایران بود، اما چند سال بعد، شری با ورود به بازارهای برون مرزی، صادرات خود را به کشورهای منطقه از جمله آذربایجان، عراق، لبنان و … آغاز نمود. شرکت شری به مأموریت سازمانی خود که همانا فراهم کردن اسانس‌های آرایشی، بهداشتی و خوراکی با بهترین کیفیت و در انواع گوناگون می باشد ادامه خواهد داد و قصد دارد بازارهای جدید را نیز تجربه کند.

فلسفه شرکت

عطر و طعم یکی از بهترین معیارهای سنجش کیفیت درتولیدات محصولات آرایشی، بهداشتی و خوراکی می باشد و ما باور داریم  با تخصص و رایحه شناسی بومی در این مهم، نقش آفرین بسزایی هستیم. مشتری مداری تنها یک شعار نیست و  شری همواره مشتریان خود را شریک و همگام با خواسته های خود دانسته است. درک و آگاهی از سلایق مشتریان و رفع نیازهای آنان به طور مستمر سبب شده تا شری تنها گزینه قابل اطمینان آنها بماند.

تأمین

خلق رایحه، ترکیبی از هنر و فناوری روز دنیاست که کارخانه ی J.B.  با  در اختیار داشتن متخصصینی آموزش دیده در فرانسه و امریکا توانسته است با خلق محصولاتی با کیفیت و با تنوع بیش از ده هزار رایحه خدمت رسان این صنعت باشد. بازرگانی حسینی، مالک و صاحب امتیاز برند شری، در سال 1390 موفق به اخذ نمایندگی انحصاری فروش و بازاریابی شرکت J.B. در ایران و خاورمیانه گردید و تا امروز سهم گسترده ای از بازارهای ایران و خاورمیانه را به خود اختصاص داده است

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم